Search
Close this search box.

شربت میناجویس(شربت آهن) / Minajuice

شربت مینا جویس یوروویتال حاوی آهن پیروفسفات میکروانکپسوله، ویتامین‌های A ،D و C به رشد و تکامل کودکان و پیشگیری از بروز کم‌خونی کمک می‌کند.

موارد مصرف:
حاوی آهن، ویتامین‌های A ،D و C، مس و منگنز

کمک به جبران و پیشگیری از کم‌خونی ناشی کمبود آهن در کودکان و نوجوانان
رفع عوارض ناشی از کم‌خونی: خستگی، ضعف عضلانی و عدم تحمل به سرما
حاوی ویتامین‌های A و D جهت تقویت سیستم ایمنی در کودکان و نوجوانان
کمک به خونسازی به دلیل وجود مس و منگنز
حاوی ویتامین C و کمک به جذب بهتر آهن

 

روش مصرف:
کودکان و نوجوانان: روزانه 5 میلی‌لیتر

 

مشخصات محصول:
مینا جویس یوروویتال حاوی 200 میلی‌لیتر شربت با طعم پرتقال است.

 

توضیحات
آهن پیروفسفات میکروانکپسوله:
جذب بیشتر: فریک پیروفسفات پوشیده شده در یک غشای دو لایه فسفولیپیدی است که به آهن اجازه می‌دهد بدون تخریب یا غیر فعال شدن از محیط اسیدی معده عبور کرده و مستقیما در روده جذب شود. این آهن انحلال پذیری بیشتر و در نتیجه زیست دسترسی بالاتری هم دارد. دو لایه لیپیدی آهن میکروانکپسوله به مولکول پایداری می‌دهد و باعث می‌شود که محتویات آن به آرامی آزاد شود. آزاد شدن تدریجی نیز به جذب بهتر آهن کمک می‌کند.

عوارض کمتر: غشای فسفولیپیدی از تماس مستقیم آهن با موکوس روده‌ای جلوگیری کرده و به همین دلیل باعث عوارض گوارشی نمی‌شود. سایر املاح آهن طعم فلزی نامطلوبی دارند در حالیکه آهن میکروانکپسوله فاقد این طعم فلزی است و بهتر تحمل می‌شود.

همچنین شربت مینا جویس به‌دلیل ساختار آهن، باعث سیاه شدن دندان‌ها نمی‌شود. همچنین ملح آهن شربت مینا جویس پیروفسفات است که خود جذب بالاتر و عوارض گوارشی کمتری دارد.

مجموعه این عوامل باعث می‌شود که مکمل یاری با آهن میکروانکپسوله منجر به افزایش جذب، زیست دسترسی و کاهش عوارض گوارشی شود و در پیشگیری و درمان کم‌خونی فقر آهن موثرتر باشد.

 

ویتامین C:
ویتامین C باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین افزایش جذب آهن می‌شود.

 

ویتامین A:
ویتامین A باعث حفظ سلامت چشم، پوست و تقویت سیستم ایمنی می‌شود. کمبود ویتامین A از مشکلات تغذیه اي شایع در کودکان به‌شمار می‌رود. افزایش ابتلا به بیماری‌های عفونی در کودکان مبتلا به کمبود ویتامین A گزارش شده و خطر ابتلا به اسهال و بیماري هاي تنفسی در این کودکان 2-3 برابر بیشتر است. اختلال در رشد و خون‌سازي از دیگر عوارض و پیامدهاي کمبود ویتامین A می‌باشد.

 

ویتامین D:
ویتامین D نقش مهمی در رشد و عملکرد سیستم ایمنی دارد. کمبود ویتامین D باعث تضعیف سیستم ایمنی و افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی می‌شود. این ویتامین جذب کلسیم را افزایش داده و به رشد استخوان‌ها کمک می‌کند.

 

منگنز و مس:
منگنز با تشکیل بافت‌های اسکلتی و رشد و نمو ارتباط دارد و برای ساخت هموگلوبین نیز ضروری است. کمبود منگنز با کاهش مینرالیزاسیون استخوان‌ها و اختلال رشد در کودکان مشخص می‌شود.

عنصر مس در تشکیل هموگلوبین نقش مهم داشته و جهت انتقال آهن در خون مشارکت می‌کند. کمبود مس با کم خونی و اختلالات اسکلتی به‌ویژه غیر معدنی شدن استخوان‌ها همراه است.

محصولات جدید

محصولات مرتبط

252 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    برای پسر ۱۰ سالم شربت مینا جویس رو گرفتم تا اردیبهشت ۱۴۰۳ تاریخ داره یه سوال داشتم بهترین زمان مصرف این شربت چه موقع هست ؟

    و اینکه طعم آهن به شدت احساس میشه آیا طبیعیه؟

    متشکرم🌹

      1. سلام‌من حدود بیست روز از شربت میناجویس خریدم توی یخچال نگه میداشتم دیشب برای اینکه ته نشین شده بود نیم ساعت در دمای اتاق گذاشتم تا باز بشه البته سرش باز نشده بود بعد باز کردم دیدم رنگش مایل به قهوای هس خراب شده؟

  2. سلام وقت بخیر من این شربت رو تهیه کردم وتا سه ماه تاریخ انقضا داره، اما داخل بطری شربت یه موادی ته نشین شده و به راحتی تکان نمیخوره بنظرتون خراب شده و نمیشه دیگه استفاده اش کرد؟؟؟؟

  3. سلام وقت بخیر من این شربت رو برای دختر ۴ سالم تهیه کردم ولی رنگ شربت کاراملی بود و طعم خیلی ترشی داره و قبل از باز کردن مواد سفید رنگی ته نشین شده بود آیا طبیعیه؟
    شربت سالمه میشه مصرف کرد؟

    1. سلام وقت بخیر
      رنگش درسته
      طعمش پرتقاله
      ته نشین هم طبیعیه و قبل مصرف خوب تکون بدید
      اگه انقضا داره سالمه

  4. سلام وقت شما بخیر میگم دخترم شیش ماه شه بدون نسخه از این شربت بهش میدم اشکالی نداره وقتی هم میدم میریزه دور گردنش پوستش قرمز میشه لطف کنید بگین زودتر

    1. سلام من ۲۰ روزه شربت پدیا بست ب دختر ۵ سالم دادم الان تموم شده می خوام بدونم می تونم الانم شربت مینا جویس بهش بدم آیا تداخل ایجاد نمیشه بین شون

  5. سلام وقتتون بخیر ببخشید من این شربتو با قرص فلکس اورت گرفتم جفتشو باهم بخورم مشکلی نداره؟

  6. سلام وقت شمابخیر.
    دیروزبراپسرم شربت میناجویس گرفتم ورنگش پرتقالی بود
    امروزداخل یخچال نزاشتم رنگش تیره شده آیاقابل خوردن هست؟

    1. سلام وقت بخیر
      باید داخل یخچال نگهداری شه
      چون تغییر رنگ داده مصرف نشه

    2. واقعا‌خیلی‌شربت‌خوبی‌است‌وطعم‌پرتقال ‌مدهد‌وخیلی‌چاق‌کننده‌است

  7. سلام.
    من امروز شربت رو با نسخه ی پزشک ازداروخانه گرفتم ولی ته شیشه موادی ته نشین شده که خمیرمانند هست و هرچی تکون میدم حل نمیشه آیا مشکلی داره؟
    تاریخ داره تا ۲۰۲۴

      1. سلام این شربت رو تهیه کردم ولی ته نشین شده وبا قاشق هم زدم از ته نشینی خارج شده ولی طعم پرتقال یه کم به ترشی میزنه
        وتا ۲۰۲۴ وقت دارد

    1. سلام ببخشیددکتربرای دخترم چندتاشربت ویتامین نوشته موردی نداره زمان خوردن شربتهایکی باشه؟

    2. سلام منم از این شربت گرفتم تحت شربت مسل نشاسته هست آیا خراب شده ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. سلام وقت بخیر
        نه خراب نیست
        شربت به خاطر وجود مینرال ها ته نشین میشه
        و باید قبل مصرف خوب تکونش بدید

    3. سلام وقتتون بخیر
      من با اون شماره تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود
      شربت ته نشین شده باشد
      می شود استفاده کرد؟؟؟

        1. سلام میخوام به بچه‌ام شربت مینا جویس بدم قبل از اون شربت سانست ل می دادم الان هم می دم باهم اشکالی نداره

  8. سلام من این ویتامین رو خریداری کردم و بعد باز کردن متوجه شدم کهاین ویتامین طبع ترش داره
    ایا مزه این ویتامین همینطور هست یا نباید ترش باشه

      1. درود بر شما وقت بخیر پسر ۹ ساله ای دارم باشگاه میره چه شربتی بهش بدم که به وزن و قدش کمک کنه هم به عضله سازیش کمک کنه ۲۳کیلو وزنشه و ۱مترو ۲۶سانت قد ممنون میشم پاسخ بدید .

  9. سلام
    پسرم ۶سالشه وزنش ۲۱ کیلو و اشتها خیلی کمه

    قدش هم رشد نداره .ذخیره آهن بدنش ۲۳ هست

    خیلی تند خو و هست زیاد داد میزنه .پوستش تیره

    هست . شما چی پیشنهاد میدید براش؟

      1. سلام وقتتون بخیر من پسر ۱۰ساله دارم قد ۱۲۶وزن ۲۳ همش بیحال و کسله وزود خسته میشه این شربت خوبه بهش بدم مینا جویک

  10. سلام، این شربت را بعد از باز کردن به مدت یک هفته در دمای اتاق نگهداری کردیم و یک 24ساعت تابستانی در صندوق عقب خودرو در کیف بوده، آیا خراب شده است؟ استفاده از این ممکن است باعث ایجاد مسمویت یا عوارض دیگری بشود؟

    1. سلام پسر ۹ساله ای دارم که دکتر داخلی براش شربت مینا جویی و فروگلوبین پلاس تجویز کرده،میخواستم بپرسم مصرف همزمان این دو تا شربت باهمدیگه مشکلی ایجاد نمیکنه؟

  11. باسلام آیا شربتی دیگه هست جایگزین مینا جونس باشه اگه هست لطفا اسمشو چیه چون هرجاگشتم میناجونس نبودممنوم

    1. سلام
      شربت آیزن سافت یوروویتال توصیه می‌شود. شربت آیزن سافت یوروویتال حاوی آهن، روی و سایر ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز برای رشد و نمو و حفظ سلامت کودکان و بزرگسالان می‌باشد. کمبود آهن و روی (زینک) یکی از کمبودهای تغذیه‌ای رایج در جهان به‌ویژه کشورهای در حال توسعه به‌شمار می‌رود. کمبود آهن باعث بروز کم‌خونی، تضعیف سیستم ایمنی، افت تمرکز و عملکرد شناختی مخصوصا در کودکان می‌شود. کمبود روی نیز کاهش رشد و نمو، اختلال عملکرد سیستم ایمنی و در نتیجه افزایش خطر بروز عفونت‌ها و اسهال را به‌دنبال دارد. به‌همین دلیل مکمل یاری با آهن و روی به پیشگیری از عوارض کمبود این دو عنصر حیاتی و حفظ سلامت جامعه کمک می‌کند.

    1. سلام
      بله، سایر شربت‌های آهن یوروویتال توصیه می‌شود. شربت آیزن سافت یوروویتال توصیه می‌شود. شربت آیزن سافت یوروویتال حاوی آهن، روی و سایر ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز برای رشد و نمو و حفظ سلامت کودکان و بزرگسالان می‌باشد. کمبود آهن و روی (زینک) یکی از کمبودهای تغذیه‌ای رایج در جهان به‌ویژه کشورهای در حال توسعه به‌شمار می‌رود. کمبود آهن باعث بروز کم‌خونی، تضعیف سیستم ایمنی، افت تمرکز و عملکرد شناختی مخصوصا در کودکان می‌شود. کمبود روی نیز کاهش رشد و نمو، اختلال عملکرد سیستم ایمنی و در نتیجه افزایش خطر بروز عفونت‌ها و اسهال را به‌دنبال دارد. به‌همین دلیل مکمل یاری با آهن و روی به پیشگیری از عوارض کمبود این دو عنصر حیاتی و حفظ سلامت جامعه کمک می‌کند.

  12. سلام
    پسر من به دلیل قد شربت زینک پلاس یوروویتال میدادم از نه ماهگی تجویز پزشک بود مابین این اهن میدادم خارجی
    الان پسرم سیزده ماه داره و شربت minajuice میدم
    الان قطره آهن بدم
    من زیر یک سال مولتی‌ویتامین ندارم فکر میکردم داشت زینک پلاس
    الان نگرانم

    1. سلام
      توصیه‌ی ما برای کودکان بالای سه سال است ولی زیر سه سال با تجویز متخصص مشکلی ندارد. بنابراین نگران نباشید و طبق تجویز متخصص ادامه بدین. تا زمانیکه شربت میناجویس به پسرتون میدین نیاز به مصرف قطره‌‍‌ی آهن نیست. برای زیر یک سال محصول مولتی ویتامین از برند یوروویتال موجود نیست برای بالای یک سال کیندر مولتی ویتامین یوروویتال توصیه می‌شود. باز هم میگم اصلا نگران نباشید چون تجویز متخصص بوده. برای سیزده ماه شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال توصیه می‌شود.

  13. سلام من ۳۲ سالمه و اشتهام به غذا کمه و صورتم و دست و پاهای خیلی لاغره لطف میکنید که مکملی را به من معرفی کنید تا هم اشتهام باز شه و هم اینکه صورتم و بدنم دست و پاهام چاق شه ممنون میشم که منو راهنمایی کنید با توجه به اینکه تیروئید و کم خونی هم ندارم

    1. سلام
      برخی از ویتامین‌ها و املاح معدنی در تحریک اشتها موثر هستند، مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین‌های گروه ب و زینک برای بهبود اشتها در بزرگسالان موثر است و در نهایت منجر به وزن‌گیری می‌شود. همچنین یکی از مهم‌ترین عملکردهای زینک (روی) در بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن است. زینک در سلامت پوست و مو نیز نقشی تاثیرگذار دارد. با مصرف مکمل‌های حاوی (زینک) روی می‌توان، از ریزش مو و چین و چروک پوست و افتادگی زودرس آن نیز پیشگیری کرد. توصیه می‌شود از کپسول زینک پلاس ده میلی‌گرم یوروویتال روزانه یک عدد و یا از شربت زینک پلاس یوروویتال روزانه پنج سی‌سی میل کنید.

  14. سلام دختر من ۱۱سالشه و کم خونی قد و وزنش کمه و از شربت مینا جویس استفاده می‌کنه برا قد و وزن و کم خونیش تاثیر داره

    1. سلام
      بله، حتما روزانه مصرف شود. آهن برای رشد و نمو، عملکرد طبیعی سیستم عصبی- عضلانی و ایمنی اهمیت دارد. همچنین آهن برای ساخت گلبول‌های قرمز خون و در نتیجه اکسیژن رسانی به سلول‌ها ضروری است. ویتامین C باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین افزایش جذب آهن می‌شود.
      کمبود آهن در تمامی مراحل زندگی سبب کاهش قدرت ادراك و یادگیري می‌شود. توصیه می‌شود روزانه پنج سی سی از شربت میناجویس به دخترتون بدین. بعد از اتمام یک شیشه، 1 ماه فاصله بدین و مجدد شروع به مصرف کند. بعد از سه ماه، برای بررسی کم‌خونی آزمایش خون بدن.

        1. سلام و وقت بخیر
          بستگی به شرایط کودک داره، اگر مشکل کمبود آهن داره بله در رشد قدی موثره.

    2. سلام دختر من سه سالش تمام شده رفته تو ۴ سال …خیلی ضعیف ورنگ پریده است …میتونم یک روز در میان مینا جویس بدم ….به روز استئوجویس بدم …با براش خطر داره ..خیلیم کم خونه موهاش شکننده است.

      1. سلام وقت بخیر
        فعلا هر روز تا حداقل یک ماه مینا جویس مصرف بشه
        استئوجویس نیاز نیست فعلا

  15. سلام.من ۲۱سالمه خیلی کم اشتها هستم.لاغر هم هستم میخواستم ببینم چی شربتی بخورم که چاق بشم.

    1. سلام
      مصرف مکمل‌ها کمک به بهبود اشتها می‌کند و در نهایت منجر به وزن‌گیری می‌شود . شربت زینک پلاس یوروویتال توصیه می‌شود. روزانه پنج سی‌سی یک ساعت بعد از صبحانه میل کنید.

  16. سلام شبتون بخیر دخترم ۱۲سالشه وزنش ۲۶ وقدش هم ۱۴۵خیلی ضعیفه خودش هم خسته شده واقعا از لاغریش به نظرتون شربت میناجویس خوبه میزان مصرفش چه جوریه وچه زمانی باید مصرف شه آیا واقعا وزن زیاد میشه ممنونم اگه جوابم رو بدین؟

    1. سلام
      اگر دچار کاهش اشتها هستند توصیه می‌شود از شربت مولتی ویتامین کیندر یوروویتال روزانه پنج سی‌سی بعد از صبحانه یا نهار به دخترتون بدین. چون دارای زینک و ویتامین‌های گروه ب است.
      شربت کیندر مولتی ویتامین روی حاوی 10 ویتامین ضروری و ریز مغذی روی می‌باشد. ویتامین‌ها اجزاء اصلی تشکیل دهنده رژیم غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد ودر فعالیت تعداد زیادی از واکنش‌های متابولیکی بدن شرکت دارند. جذب میزان کافی از ویتامین‌ها در کودکان و نوجوانان خصوصاً جهت حفظ قدرت دفاعی بدن و رشد مطلوب، بسیار ضرروی و لازم به نظر می‌رسد. ویتامینD موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین، باعث جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی جهت ایجاد افزایش استحکام استخوان‌ها و دندانها نیز می‌گردد.
      مصرف مولتی ویتامین حاوی روی می‌تواند برای بهبود اشتها و وزن‌گیری کمک‌کننده باشد..

      1. سلام من با اینکه شربت را داخل یخچال نگهداری کردم بعداز یک هفته رنگش مقداری تیره تر شده اشکال نداره به مصرف کردنش ادامه بدهم.

    1. سلام
      مکمل‌ها در بعضی از افراد ممکن هست منجر به بهبود اشتها شود. مکمل‌های حاوی زینک و ویتامین‌های گروه ب بر روی اشتها اثر گذاشته و میناجویس باعث بهبود اشتها نمی‌شود.

  17. سلام شربت مینا جویس دندون های بچه رو سیاه میکنه مثل قطره اهن چون من دخترم با تجویز پزشک میدم به دندوناش احساس میکنم لک سیاه انداخته

    1. سلام
      شربت‌های دارای آهن ممکن هست ایجاد سیاهی کند. حتما بعد از مصرف یه دخترتون آب یا آبمیوه بدین.

    2. سلام شی بخیر من دخترم ۱۲ سالشه و ماه و ار شربت مینیا جویس بش میدم اکر میشه یه شربت بهم معرفی کنین تا دخترم لاغر بشه چون خودش خسته شده از بس که چاقه ممنون میشم بهم بگین

    1. سلام
      دخترتون چند ساله است؟
      در سنین کودکی برای افزایش رشد قد مصرف زینک پلاس توصیه می‌شود و برای افزایش رشد قد باز بودن صفحات رشد که به سن بستگی دارد، ژنتیک، تغذیه، ورزش و خواب کافی شبانه موثر است. کمبود زینک(روی) در ایران بسیار شایع است و یکی از علل کوتاهی قد می باشد. کمبود زینک(روی) در ایران بسیار شایع است و یکی از علل کوتاهی قد می باشد.

        1. سلام
          خیر، مصرف زینک یا روی از رشد و نمو در دوران بارداری، کودکی و نوجوانی حمایت می‌کند. کمبود روی با کاهش حس چشایی و بویایی، بی اشتهایی و تاخیر رشد همراه است. بارزترین نشانه کمبود روی در کودکان کاهش رشد و بی‌اشتهایی می‌باشد. مکمل یاری با روی در کودکان قبل از بلوغ اثر مثبتی بر رشد و غلظت سرمی روی به‌ویژه در کودکان کوتاه قد و کم وزن دارد. همچنین تاخیر در رشد اندام‌های جنسی و ناتوانی جنسی نیز از دیگر نشانه‌های کمبود روی در بدن هستند. روی یکی از مهمترین مواد معدنی موجود در استخوان‌ها است و نقش مهمی در تحریک سلول‌های استخوان ساز و تشکیل توده استخوانی ایفا می‌کند. از آنجاییکه بدن ذخایر کمی برای روی دارد این ماده معدنی باید به صورت روزانه مصرف شود.

  18. سلام وقت بخیر من یه سوال داشتم خواستم بپرسم شربت مولتی ویتامینی که تمام ویتامین ها رو داشته باشه و برای رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن خوب باشه برای دخترم که ۸ سالشه چی خوبه ؟ که هم قدش بلند بشه هم پوستش روشن تر بشه هم قدرت بدنی بالاتری پیدا کنه ؟ قوی تر بشه ؟

    1. سلام

      شربت کیندر مولتی ویتامین روی روزانه پنج سی سی توصیه می شود. بعد از نهار با معده ی پر به دخترتون بدین. حاوی 10 ویتامین ضروری و ریز مغذی و روی می‌باشد. مصرف زینک در دوران کودکی ممکن است بر روی افزایش رشد قد موثر باشد. ویتامین‌ها اجزاء اصلی تشکیل دهنده رژیم غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد. جذب میزان کافی از ویتامین‌ها در کودکان و نوجوانان خصوصاً جهت حفظ قدرت دفاعی بدن و رشد مطلوب، بسیار ضرروی و لازم به نظر می‌رسد. ویتامین D موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین، باعث جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی جهت ایجاد افزایش استحکام استخوان‌ها و دندان ها نیز می‌گردد. باعث بهبود رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد، تقویت حافظه، بهبود اشتها و تقویت سیستم ایمنی می شود.

  19. با سلام. به توصیه شما برای دختر21ماه ام که به شدت بی اشتها و کم وزن هست شربت کیندریوروویتال خریدم. اما زمان مصرف و مقدارش رو نمیدونم.و اینکه تشکر میکنم اگر بفرمایید با توجه به اینکه این دارو زینک داره و دخترم هنوز شیر میخوره، با چه فاصله ای از شیر خوردن باید شربت داده نشه بهش؟؟؟ سپاس از شما

    1. سلام
      بله برای بهبود اشتها توصیه می شود روزانه 5 سی سی بعد از صبحانه یا نهار به دخترتون بدین. حتما با معده ی پر باشد تا ویتامین های محلول در چربی بالاترین جذب رو داشته باشه.
      4-5 ساعت بعد از شیر به کوچولوتون بدین.

    2. سلام منم دکتر این شربت برای دخترم نوشته گرفتم زیرش خمیری هست هرچی تکون میدم آب نمیشه بایدچیکارکنم

  20. سلام، دخترم 10 سالشه یه ماهی میشه براش شربت مینا جویس وکیدیکر میدم ظهرا کیدیکر شبها مینا جویس، الان سه سوال دارم این ک آیا مزه شربت مینا جویس تغییر میکنه چرا؟
    برای جلوگیری از سیاه شدن دندونش همه کار می‌کنیم حتی با سرنگ می خوره ک ب دندونش نخوره و بالافاصله آب میخوره و دندوناش میشوره ولی باز سیاه شده چیکار کنم، و دلیل سیاه شدن لثه از چی میتونه باشه قبل از مصرف این شربنتا سیاه بود، دکتر دندون پزشکی بردم گفت آب نمک استفاده کنید ولی تا الان خوب نشده

    1. سلام
      اگر شب ها قبل از خواب میل میکند میمونه روی دندانش. غروب بدین همراه آبمیوه. دستور دندانپزشک را رعایت کنید. شربت های آهن به طور کل در بعضی افراد باعث سیاه شدن دندان می شود.

  21. سلام. دختر من هجده ماهشه با وزن9کیلو.برای افزایش اشتها بهش شربت مینا جویس و چون قد کوتاه تر از حد نرمال داره بهش شربت سیمواپتا میدم.با توجه به اینکه دخترم هنوز شیر میخوره میخواستم بپرسم با چه فاصله زمانی از شیر دادن بهش این شربت ها رو بدم؟ و اینکه روزانه چند سی سی از این شربتها رو بدم؟

    1. سلام
      در رابطه با محصول از برند شرکت سوالات پاسخ داده می شود. برای بالای 1 سال روزانه 5 سی سی توصیه می شود. میناجویس شربت آهن است و تامین کننده ی آهن مورد نیاز است.به جبران کم خونی کمک می کند. برای بهبود اشتها شربت کیندر یوروویتال توصیه می شود.

        1. سلام
          تغییر وزن در کودکان و نوسان در وزن گیری آنها کاملا طبیعی است. اما اگر کاهش وزن سریعی دارد که غیر منتظره است و شما را نگران کرده، باید علت آن مشخص شود و می‌تونید به متخصص تغذیه مراجعه کنید. همچنین کودکان به راحتی ممکن است کالری زیادتر از آن چه مصرف می کنند بسوزانند. گاهی نیز غذا نخوردن به اندازه کافی یا بیماری یا سرعت متابولیسم در بروز لاغری کودکان نقش دارد. توصیه می‌شود شربت کیندر مولتی ویتامین روزانه پنج سی‌سی بعد از صبحانه یا نهار به پسرتون بدین. همچنین جهت افزایش وزن پسرتون می‌توانید تغییراتی در برنامه غذایی او به وجود بیاورید. در روز حداقل پبج وعده میوه، سبزیجات، لبنیات، تخم مرغ، ماهی و حبوبات گوناگون به پسرتون بدهید. دقت داشته باشید مایعات زیادی مصرف کند. به مرور زمان شروع به وزن‌گیری می‌کند.

  22. سلام ببخشید دخترم ۴ سالو ۵ ماهشه کمبود ویتامین دی داره ولی کمبود اهن نداره مشکلی داره مینا جویس بهش بدم

    1. سلام
      میزان کمبود ویتامین د چقدر است؟
      چون این شربت بیشتر از 5 سی سی روزانه توصیه نمی شود. که حاوی 65 واحد ویتامین د است و شاید این میزان تامین کننده ی ویتامین لازم برای دخترتون نباشد.

  23. سلام
    من کرونا گرفتم دکتر این شربت را به من داد

    ولی تالاسمی مینور دارم ایا این شربت رابخورم؟؟

    1. سلام
      اگر متخصص با توجه به اینکه تالاسمی دارین این شربت رو تجویز کردن میتونید مصرف کنید ولی اگر نمیدونستن و تجویز کردن توصیه نمی‌شود.

  24. سلام
    پسر من 3سال و دو ماه دارد ازمایش کم خونی ازش نگرفتیم اما چون وزنش دوازده کیلو و قدش هم از نظر بهداشت رشد نداره به اندازه لازم
    ایا این شریت برای کمبود وزن و قدش خوب میباشد شریت مولتی ویتامین خارجی هم بهش میدم ایا مصرف هردو با هم اشکال ندارد
    ممنون بابت لطف بیش از حد شما بابت جواب دادن به پیامها

    1. سلام
      با توجه به اینکه نمیدونیم پسرتون کمبود آهن دارد یا خیر، توصیه می‌شود مولتی ویتامین کیندر یوروویتال را تهیه کنید. چون با داشتن ویتامین‌های مورد نیاز بخصوص ویتامین‌های گروه ب و زینک هم به بهبود اشتها کمک می‌کند که منجر به افزایش وزنگیری و افزایش رشد می‌شود ولی در رابطه با قد فاکتورهای دیگری مثل ژنتیک موثر هستند که مصرف مکمل‌ها کمک کننده هستند. می‌تونید هر دو شربت رو بدین ولی یک روز در میان چون روزانه دوز زینک بیشتر از 5 میلیگرم توصیه نمی‌شود.

  25. سلام من تازه شروع کردم خاستم بپرسم یک شیشه رو تا چندوقت میشه استفاده کرد روی شیشه نوشته بود یک ماه اما روزی یک قاشق به دخترم که 2سالشه میدم به یک ماه فکر نمیکنم تموم بشه؟؟

    1. سلام
      تا زمانی‌که تاریخ انقضا دارد می‌تونید مصرف کنید و فاسد نیست ولی تا 1 ماه اثر بخشی دارد بعد از یک ماه مشکلی ندارد ول اثر بخشی مثل ماه اول نیست، چون دخترتون 2 سالش هست و حساسیت نسبت به مصرف مکمل ها بالاست بهتر است تا یک ماه مصرف شود.

  26. سلام .من ۱۸سالمه و کم خومم وزنم کاهش پیدا کرده ب شدت.برای بهبود وزنم چه شربتی پیشتهاد میکنید

      1. سلام
        برای افزایش قد وتقویت عضلات پسران در 16-17سالگی چه دارویی خوب نتیجه میده
        ممنون میشم پاسخ بدید

        1. سلام
          مصرف مکمل همراه با ورزش کردن توصیه می‌شود. پودر خوراکی وی پروتئین به علت داشتن وى پروتئین ایزوله، کنسانتره وى پروتئین، BCAAs، گلوتامین و سایر آمینواسیدهای مورد نیاز عملکرد ورزشکاران ر ا بهبود بخشیده و به ساخت عضلات کمک می‌کند.
          و کمک به ساخت عضلات و افزایش حجم آن‌ها می‌کند. بازسازی عضلات بعد از تمرینات ورزشی و کاهش ضعف و خستگى ناشى از نقص عملکرد سیستم ایمنی.

    1. سلام دخترم خیلی ضعیف و لاغر میخواستم بپرسم کدام شربت برای چاق شدنش خوب است 8سال دارد

      1. سلام
        شربت مولتی ویتامین کیندر یوروویتال روزانه پنج میلی‌لیتر توصیه می‌شود.
        شربت کیندر مولتی ویتامین + روی حاوی 10 ویتامین ضروری و ریز مغذی روی می‌باشد. ویتامین‌ها اجزاء اصلی تشکیل دهنده رژیم غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد ودر فعالیت تعداد زیادی از واکنش‌های متابولیکی بدن شرکت دارند. جذب میزان کافی از ویتامین‌ها  در کودکان و نوجوانان خصوصاً جهت حفظ قدرت دفاعی بدن و رشد مطلوب، بسیار ضرروی و لازم به نظر می‌رسد. ویتامینD موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین، باعث جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی جهت ایجاد افزایش استحکام استخوان‌ها و دندانها نیز می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *