Search
Close this search box.

کپسول دیافیت / DiaFit

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”9207″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”100px”][vc_single_image image=”8883″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]کپسول دیافیت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت است که نیاز این افراد به ویتامین‌ها مواد معدنی را به طور کامل تامین می‌کند.

 

موارد مصرف:

مولتی ویتامین مینرال مناسب برای افراد مبتلا به دیابت

حفظ سلامت عمومی بدن
جبران ویتامین B12 از دست رفته به علت مصرف متفورمین
حاوی کروم و منیزیم: کنترل بهتر قند خون
ترمیم سریع‌تر زخم‌ها به علت وجود زینک و ویتامین C
حاوی آنتی اکسیدانی‌ها: تقویت سیستم ایمنی

 

روش مصرف:

روزانه 1 عدد همراه غذا یا پس از غذا با مقدار کافی آب میل شود.

 

مشخصات محصول:

هر بسته مکمل دیافیت حاوی 30 عدد کپسول (سافت ژل) می‌باشد.

 

توضیحات

کنترل قند خون:

کروم عنصری است که باعث بهبود حساسیت به انسولین می‌شود و دریافت آن در افراد مبتلا دچار مقاومت به انسولین از جمله افراد مبتلا به دیابت، مقاومت به انسولین را کاهش و کنترل گلایسمیک را بهبود می‌بخشد. همچنین عنصر منیزیم نقش مهمی در ورود گلوکز به سلول‌ها و کنترل بیماری دیابت بر عهده دارد.

 

جبران ویتامین B12:

مصرف متفورمین باعث از دست رفتن و کمبود ویتامین B12 در افراد مبتلا به دیابت می‌شود. کمبود B12 با کم‌خونی و عوارض عصبی جبران ناپذیری نیز همراه است و مصرف مقادیر کافی از آن در افراد مبتلا به دیابت توصیه می‌شود.

 

ترمیم سریع‌تر زخم‌ها:

بیماران مبتلا به دیابت عموما از ترمیم نشدن زخم‌های خود رنج می‌برند، چراکه این زخم‌ها می‌توانند عفونت‌های جدی را در فرد به دنبال داشته باشند. وجود زینک و ویتامین C در دیافیت به بهبودی سریع‌تر زخم‌ها کمک می‌کند.

 

تقویت سیستم ایمنی:

سلنیوم و ویتامین‌های E و C با خواص آنتی‌اکسیدانی خود باعث تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به عوارض بیماری می‌شوند. ویتامین A نیز با حفظ یکپارچگی پوست و غشاهای مخاطی نقش مهمی در حفاظت از بدن در برابر بیماری‌های عفونی ایفا می‌کند. به‌علاوه، زینک موجود در دیافیت باعث بهبود عملکرد سلول‌های ایمنی ما می‌شود. ویتامین D نیز برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی و مزمن، همچنین پیشگیری از پیشرفت بیماری ضروری است.

 

موارد منع مصرف:

مصرف این مکمل به دلیل وجود ویتامین A در دوران بارداری توصیه نمی‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محصولات جدید

محصولات مرتبط

148 پاسخ

  1. سلام مادر بزرگم این دارو رو میخوره پا درد میگیره….چیکار کنه؟
    دیابت داره متفورمین ۱۰۰۰ خارجی میخوره

  2. سلام من دخترم بیس پنچ سالشه خیلی لاغر ومردنی هستن موهای سرش ناجورریزش دارن وقتی غذا میخوره زود سیر میشه وحالش بهم میخوره به چندپزشک متخصص اغذیه بردمش ازمایش سونی گرافی ازش گرفتن گفتن مشکلش هورمونیه خیلی هم کم خونه شما چی واسش تجویز میکنید باتشکر

    1. سلام وقت بخیر
      برای مشکلات هورمونی که باید دارو مصرف بشه
      برای تقویت مو هم پرفکت بیوتی یا سیستین پلاس

      1. سلام وقت بخیر من دختر 23ساله ام از وزنم و اندامم راضیم اگر کم کنم مشکلی ندارم اصلا دوستندارم چاق بشم و این ک موهام ب شدت میریزه این قرصو تهیه کردم برام خوبه یا ن

  3. با عرض سلام ۳۳ سالمه دیابت ۲ دارم .نصف متفورمین ۵۰۰ میخورم و دیافیت میخورم خونم کمه نوربیون میزنم و شبا چنتا قرص اعصاب میخورم وزن از ۹۵ به ۷۸ رسیده میخوام چاق بشم ۷ کیلو میشه راهنمایی کنیین ممنون

  4. سلام من تیروئید دارم قرص فشار خون لوزار 25 هم استفاده میکنم آیا 3 ما کامل از قرص diafit استفاده کنم برام عوارض نداره؟

  5. سلام من مدت چهارماه تریاک راکنارگذاشتم حالت بیقراری داشتم به بیمارستان مراجعه کردم پزشک برای من روزانه یک عددبه مدت پانزده روزتجویزنمودبعدازخوردن این قرص دهانم خشک میشودبایدمایعات مصرف کنم.برای من مناسب است ادامه دهم یانه.

  6. سلام وقت بخیر

    ایا این محصول واسه بیمار دیابتی که تازه عمل قلب باز انجام داده مناسب هست ؟ البته منظورم برای مصرف بعد از دوره نقاهت بعد از عمل هست .

  7. بسیار عالی، به علت دیابت و خستگی مفرط، سفارش دادم. امیدوارم تاثیرات مثبت داشته باشه.
    از پاسخگویی شما به سوالات ممنونم

  8. باسلام من دیابت دارم و روزی ۳عدد قرق متفورمین مصرف دارم و قبل ناشتا یک عدد گلا کزید 80قرص دیافیت میخورم فشارم تا15 میره بالا اثر قرص دیافیت هست یا خیر ممنونم

    1. سلام و وقت بخیر
      این مکمل تاثیری بر فشار خون ندارد.
      در کل بهتر است بین مصرف مکمل با داروهاتون حداقل 2 ساعت فاصله قرار دهید.

    2. سلام شوهر منم دیابت داره چقدر متفورمین میخورد فشارش هم بالا بود رگهای قلبش گرفت عمل باز کرد اونجا موقع عمل به یه دکتر غدد معرفی شد داروهاشو تعغیر داد الان هم قندش پایینه هم فشارش

  9. سلام
    من دیابت نوع یک دارم . بدون تجویز دکتر دارم روزی یک کپسول مولتی ویتامین دیافیت بعد از نهار استفاده می کنم . می تواند تو کنترل قند و چربی کمکم کنه.
    البته انسولین هم استفاده می کنم.

    1. سلام و وقت بخیر
      بله میتونین این مکمل رو مصرف کنین
      3 روز اول مصرف مکمل قند خون رو چک کنید.

    2. سلام من دیابت دارم وانسولین مصرف میکنم به دلیل تعویض درچه قلب وارفارین هم استفاده میکنم آیا دیافیت با وارفارین تداخل آره یا خیر ؟

      1. سلام وقتتون بخیر باشه
        قرص دیافیت با قرص های متفورمین یا آسپرین تداخل دارویی داره ؟ اگر نیازه بین هر قرص فاصله زمانی مشخصی باشه ، چقدر باشه این فاصله زمانی ؟ بهترین زمان مصرف دیافیت چه موقع ای از روز توصیه میشه؟

          1. سلام وقت بخیر
            لطفا مجدد پیام بدید و اطلاعات کامل بدید
            سنتون چقدره
            جز دیابت بیماری دیگه ی دارید؟
            معمولا احساس ضعف و خستگی دارید؟

    1. سلام من دیابت نوع دو هستم دکتر روزی یک عدد کپسول دیافیت را برام تجویز کرد ه می خواستم ببینم چاق میشم یا نه

      1. سلام و وقت بخیر
        این قرص باعث جبران کمبودهای غذایی شما میشه و اگر بی اشتها باشین اشتها و در نتیجه دریافت های غذایی رو بهبود میده.

  10. سلام و درود
    بنده تنبلی تخمدان دارم دکتر قرص دیابتون رو برایم تجویز کرد ولی داروخانه این رو داد و گفت مثل همون هست
    میشه بفرمایید تفاوت دارند یا خیر
    و ایا برای مشکلی که من دارم خوب هست یا خیر

  11. سلام من دیابت دارم کمبود وزن دارم با مصرف کپسول دیافیت میتونم وزن اضافه کنم؟

    1. سلام
      کپسول دیافیت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت است که نیاز این افراد به ویتامین‌ها مواد معدنی را به طور کامل تامین می‌کند.
      در افرادی که کمیود اشتها دارند می تولند باعث بهبود اشتها شود

    2. سلام و درود
      من چند بسته قرص تهیه کردم و روزی یک عدد مصرف میکنم ولی چند روزی سردرد مداوم دارم ولی یک چیز دیگه ام هست بخاطر یک چیز دیگه خیلی ناراحت شدم و تا صبح تپش قلب داشتم از اون روز به بعد سردردم نمیره اینارو گفتم توضیحات کامل باشه میشه راهنمایی ام کنی؟؟
      تشکر

      1. سلام وقتتون بخیر
        مصرف قرص رو قطع کنید
        سردردتون که تموم شد دوباره شروع کنید
        اگر بازم سردرد شدید دیافیت رو قطع کنید
        اگر نه که به خاطر موضوع ناراحتی بوده سردرد

    1. سلام
      کپسول دیافیت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت است که نیاز این افراد به ویتامین‌ها مواد معدنی را به طور کامل تامین می‌کند. اگر دیابت ندارین قرص مولتی ویتامین کامپلت توصیه می‌شود. قرص مولتی ویتامین کامپلت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب است که نیاز افراد به این ویتامین‌ها را به طور کامل تامین می‌کند.

  12. سلام ، من ديابت نوع دو دارم و قرص سينوربپا ٥٠٠ روزانه يك عدد مصرف مىً كنم در مدت ٥٠ روزى كه مى خورم ٣ كيلو وزن كم كردم … از اونجا كه آدم چاقى نيستم ، آيا مى تونم مكمل ديا فيت رو مصرف كنم … با تشكر

    1. سلام
      کپسول دیافیت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت است که نیاز این افراد به ویتامین‌ها مواد معدنی را به طور کامل تامین می‌کند. حاوی 35 میکروگرم کروم است که کروم عنصری است که باعث بهبود حساسیت به انسولین می‌شود و دریافت آن در افراد مبتلا دچار مقاومت به انسولین از جمله افراد مبتلا به دیابت، مقاومت به انسولین را کاهش و کنترل گلایسمیک را بهبود می‌بخشد. همچنین عنصر منیزیم نقش مهمی در ورود گلوکز به سلول‌ها و کنترل بیماری دیابت بر عهده دارد.

      1. سلام وقتتون بخیر مادر من ۸۰ سالشه قند داره فشار خون بالا داره چربی داره نشکل قلبی داره آیا براشون این ویتامین مضر نیست ؟

        1. سلام
          خیر، منع مصرف ندارد. کپسول دیافیت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت است که نیاز این افراد به ویتامین‌ها مواد معدنی را به طور کامل تامین می‌کند. کروم عنصری است که باعث بهبود حساسیت به انسولین می‌شود و دریافت آن در افراد مبتلا دچار مقاومت به انسولین از جمله افراد مبتلا به دیابت، مقاومت به انسولین را کاهش و کنترل گلایسمیک را بهبود می‌بخشد. همچنین عنصر منیزیم نقش مهمی در ورود گلوکز به سلول‌ها و کنترل بیماری دیابت بر عهده دارد. مصرف این مکمل به دلیل وجود ویتامین A در دوران بارداری توصیه نمی‌شود.

          1. سلام و وقت بخیر
            بستگی به شرایط جسمانی و دریافت های غذایی شما داره.
            اگر رژیم غذایی شما کامله مصرف 3 ماهه این مکمل کافیه.

  13. با سلام ديابت نوعی دارم دکتر غدد روزی یک عدد برام کپسول ديافیت تجویز کرده الان کم خونی ناشی از فقر آهن هم دارم آیا لازم است قرص آهن هم بخورم متشکرم

    1. سلام
      دیافیت را طبق دستور پزشک مصرف کنید. برای جبران کم‌خونی ناشی از فقر آهن کپسول فروپلاس یوروویتال توصیه می‌شود. هر بسته مکمل فروپلاس حاوی 60 عدد کپسول می‌باشد. روزانه یک عدد کپسول با میزان کافی آب یا مطابق دستور پزشک مصرف شود. کپسول فرو پلاس یوروویتال حاوی آهن پیروفسفات، فولیک‌اسید، ویتامین B12 و دیگر ویتامین‌های B به‌همراه ویتامین C و D است که به پیشگیری و درمان کم‌خونی‌های تغذیه‌ای کمک می‌کند. کمبود آهن شایع‌ترین کمبود تغذیه‌ای در سراسر جهان است که کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ضعف و خستگی، عدم تمرکز، ریزش مو و کم‌خونی از عوارض کمبود آهن هستند که باعث افت کیفیت زندگی از نظر تحصیلی، شغلی و ورزشی می‌شود. در بسیاری از موارد این شرایط با کمبود ویتامین‌های B نیز همراه است. کپسول فرو پلاس یوروویتال حاوی آهن پیروفسفات، فولیک‌اسید، ویتامین B12 و دیگر ویتامین‌های B به‌همراه ویتامین C و D است که به پیشگیری و درمان کم‌خونی‌های تغذیه‌ای کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین نقش‌های آهن تولید هموگلوبین موجود در گلبول‌های قرمز و در نتیجه مشارکت در خون‌سازی و اکسیژن‌رسانی به تمامی سلول‌های بدن است. در کمبود آهن، اکسیژن کافی به سلول‌ها نمی‌رسد و فرد دچار خستگی، ضعف عضلانی و فقدان تمرکز می‌شود. رنگ پریدگی پوست و ریزش مو نیز از عوارض کمبود آهن به‌شمار می‌رود. در موارد شدیدتر باعث کم‌خونی شده و بیش از پیش عملکرد تحصیلی، شغلی و ورزشی فرد را کاهش می‌دهد. زنان به‌دلیل عادت ماهیانه بیشتر از مردان در معرض کمبود آهن قرار دارند.

    1. سلام
      کپسول دیافیت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت است که نیاز این افراد به ویتامین‌ها مواد معدنی را به طور کامل تامین می‌کند. اگر مبتلا به دیابت نیستین و برای تامین ویتامین های مورد نیاز قرص مولتی ویتامین کامپلت توصیه می‌شود. قرص مولتی ویتامین کامپلت یوروویتال حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب است که نیاز افراد به این ویتامین‌ها را به طور کامل تامین می‌کند. باعث حفظ سلامت عمومی بدن، افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی، تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از کمبود ویتامین Dمی‌شود.

      1. من از امروز شروع به مصرف دیافیت نمودم امیدوارم انتظارات درمانی ام را براورده کنه

  14. سلام.من دیابت دارم احساس کردم مقداری ضعیف شدم بنا به پیشنهادخودم دکترم روزی اعددکپسول دیافیت تجویزکرد ولی بعد ازمصرف بامقدارآب مناسب رنگ ادرارخیلی زرد میشه احساس میکنم به کلیه هام فشارمیاد(مشکل کلیوی ندارم)میتونم یک روزدرمیان ازاین کپسول استفاده کنم؟

    1. سلام
      شاید تیره شدن رنگ ادرار از عوارض مصرف مکمل نیست. شاید به دلیل مصرف سایر داروهاتون باشد. مصرف دیافیت را قطع کنید و مجدد بعد از برطرف شدن علائم شروع به مصرف کنید.

  15. سلام،رفتم دکتر گفتن ی ویروسی تو بدنم ک سلول هات رو درگیر کرده،می ریزع بیرون و دستهام زخم می زنه ،کم کم خشک میشه و می ریزه ولی لکه هاش باقی می مونه از زانو به پایین هست،مصرف قرص دریافت مشکلم رو حل می کنه؟

    1. سلام
      موجود خواهد شد. جایگزین می‌تونید از مولتی ویتامین یوروویتال میل کنید. تمام ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

  16. با سلام من قرص دیافیت مصرف میکنم و تاریخ انقضاش رسیده و ۷ دونه قرص مونده ایا خوردنش اشکال داره؟

    1. سلام
      خیر، اگر عارضه ‌ی گوارشی داده است بهتر است با معده‌ی پر میل شود بعد از نهار. با 2 لیوان اب.

  17. با سلام
    با توجه به اینکه کپسول دیافیت در حال حاضر در بازار یافت نمی شود جایگزین آن چیست ؟

  18. سلام ممنونم از مطالب مفيدتون، من ميخوام ويتاميني استفاده كنم كه سيستم ايمني بدنم تقويت بشه و اينكه بيحالي بدنم و ريزش موهام كم بشه. ميشه لطفا بهم داروي مورد نياز بدنم را معرفي بفرماييد؟ در ضمن نميخوام چاق بشم چون اين چند وقت خيلي اضافه وزن پيدا كردم

    1. سلام
      مکمل سلن پلاس از برند یوروویتال و آپوویتال توصیه می شود.
      زینک موجود منجر به بهبود اشتها می شود.

  19. سلام من بدنسازی کار میکنم آیا میشه در روز علاوه بر این مولتی ویتامین قرص ویتامیک سی و روی و ویتامین ای و امگا سه و آهن اسید فولیک استفاده کرد

    1. سلام
      برای تعیین کمبود هر کدام از ویتامین ها بهتر هست از آزمایش خون بدین.
      جوشان ویتامین ث بعد از ورزش میتونید مصرف کنید. زینک هم میتونید روزانه یک عدد مصرف کنید.
      مصرف همزمان همه ی موارد مشکلی ندارد.

  20. سلام،ببخشید موهای من ضعیف شده اند و رو به سفیدی میرن، میخواستم یه قرص ویتامین خوب برای موهام پیشنهاد کنین ممنون،قیمتش مهم نیست

      1. سلام.همسرم ده سال است دیابت داره البته کنترل شده و لانتوس میزنه و سینوریپا مصرف میکنه.میشه یه مولتی ویتامین خوب خارجی معرفی کنید که تاثیر در مشکلات جنسی نیز داشته باشد.ممنون

  21. باسلام
    پدر من مبتلا به فشار خون و قند خون بالا هستن و غلظت خون هم دارن میخاستم بدون آهن موجود پدر این کپسول براشون مضر نیست؟ وایا این دارو مکنل مناسیی براسون هست که در دراز مدت استفاده کنن؟

    1. با سلام
      به علت داشتن غلظت خون، از مصرف آهن پرهیز کنید.
      بنابراین مصرف نشود.
      با متخصصون هم مشورت کنید.

  22. سلام انتهای استخوان دندهها که نزدیک به قفسه سینه هست شکستگی داشته ام چندین سال هست که درد دارم، از این مکمل استفاده کنم؟ چه کلسیمی پیشنهاد میکنید جناب حکیم،؟ مچکرم

  23. سلام من واریکسل داشتم و عمل کردم حالا بری بهبود کیفیت اسپرم ویتامین مصرف میکنم ایا این ویتامین واسه بهبود کیفیت اسپرم خوبه؟

    1. سلام
      پیشنهاد می شود سلن پلاس از برند آپوویتال تهیه کنید روزانه یک عدد مصرف کنید
      برای افزایش توانایی جنسی ماکاویت ام از برند یوروویتال توصیه میشود روزانه دو عدد.

      1. سلام
        ممنون که جواب میدین
        من از لحاظ میل جنسی مشکلی ندارم فقط کیفیت اسپرم برام مهمه الان یک بسته diafit گرفتم اگه واسه این کار خوب نیست ادامه ندم؟
        و اینکه این دوتا قرصی ک گفتین رو با هم استفاده کنم یا همون سلن پلاس خوبه؟ دومیه رو خوندم نوشته بهبود نعوظ و افزایش میل جنسی

        1. با سلام
          برای افزایش میل جنسی مکمل ماکاویت ام روزانه دو عدد پیشنهاد می شودکه بر روی کیفیت اسپرم هم به علت وجود سلنیوم موثر است و سلن پلاس یوروویتال روزانه یک عدد بر روی قدرت باروری و سلامت اسپرم موثر است.

  24. سلام پدرم دیابت داره و روی پاش تاول زد و ترکید الان پاش زخم دارو هم مصرف می کنه دکتر داروخانه این کپسول و پمادژانوهیل دادگفته خوبه استفاده کنید نظرشماچیه.باتشکر

      1. سلام
        زمان مصرف و نحوه‌ی مصرف در کاهش ایجاد عارضه‌ی گوارشی موثر است. توصیه می‌شود روزانه یک عدد بعد از نهار یا صبحانه با معده‌ی پر و یک لیوان آب میل کنید.

      2. سلام من هفت سال دیابت دارم کنترل نمیشه خیلی وزنم کم شده میخوام دارویی معرفی کنین که هفت هشت کیلو وزنم زیاد بشه ممنون میشم

        1. سلام و وقت بخیر
          بهتر است این مکمل را بلافاصله بعد از صبحانه (در صورتیکه صبحانه کامل دارید) و یا نهار میل کنید.

      1. سلام
        در بعضی از افراد مصرف زینک منجر به ایجاد عارضه گوارشی می‌شود. زمان مصرف بسیار مهم است بعد از وعده‌ی غذا صبحانه یا نهار با معده‌ی پر میل کنید.

  25. سلام
    من چند روز هست که بعد از نهار روزی یک عدد کپسول دیافیت مصرف میکنم و دقیقا همین چند روز قلبم به شدت درد میکند… آیا از عوارض مصرف این قرص است؟

    1. خیر. ممکن است دچار معده درد میشوید و با درد قلبی اشتباه میگیرید.اما بهتر است یه پزشک متخصص داخلی مراجعه کنید

  26. سلام وقت بخیر.
    ایا مصرف این کپسول فقط برای بیماران دیابتی می باشد و یا برای دیگر عمومی ازاد است ؟ و اینکه این کپسول دیافیت بهتر هست یا قرص جوشان زینک + ب کمپلکس ؟؟ممنون میشم لطف کنید پاسخ دهید.
    باتشکر از سایت خوبتون.

    1. سلام. کلیه افراد (حتی افراد مبتلا به دیابت) می تواندد از این محصول استفاده کنند

      1. سلام
        ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی قوی آن شناخته شده است. با این حال، تحقیقات بیشتر در مورد ویتامین E و استفاده از آن برای سلامت کبد ضروری است. ویتامین C، یکی از ویتامینهای دیگر برای کبد، یکی از آنتی اکسیدانهای قوی است که میتواند برای سلامت کبد مفید باشد. طبق یک مطالعه، مکمل های ویتامین D باعث بهبود سلامت کبد می شوند. یکی از ویتامین ها برای کبد است ویتامین B12 و در میان دیگر ویتامین ها است. ویتامین A و مکمل‌های آهن، هنگامی که با یکدیگر مصرف شوند به ترمیم کمبود و درمان آنمی کمک می‌کنند. بنابراین مکمل ویتامین E یوروویتال روزانه یک عدد، جوشان ویتامین سی روزانه یک عدد و کپسول آیزن پلاس روزانه یک عدد توصیه می‌شود.

  27. سلام وقت بخیر
    زینک و اهن موجود در قرص مولتی ویتامین باهم تداخل ندارند؟؟ شنیدم که زینک و آهن باهم تداخل دارند .. میشه توضیح بفرمایید
    ممنون

  28. سلام وقتتون بخیر، من کاملا چک آپ دادم هیچ مشکلی نداشتم، احساس ضعف شدید و کمبود وزن دارم، ایا مصرف این قرص مشکل بنده رو حل میکنه؟

      1. سلام، مادر من دیافیت مصرف میکرد ولی موجود نیست، دکتر مولتی ویتامین کامپلت یوروویتال(multivitamin complets)تجویز کرده، میتونه مصرف کنه ؟

        1. سلام
          بله، درحال حاضر مکمل مولتی ویتامین مینرال (ویتافیت) یوروویتال جایگزین دیافیت توصیه می‌شود. حاوی کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در دوزهای مناسب است که نیاز افراد به این ویتامین‌ها را به طور کامل تامین می‌کند.
          طبق توصیه‌ی متخصص مصرف کنید.

        2. سلام من مدت ۴ساله انسولین استفاده میکنم ،کپسول زیپمت ۵۰۰و سینوریپا ۵۰۰ظهر برای نوسان قند خون مصرف میکنم، مصرف ابن کپسول دیا فیت برای من خوب است یانه من یا ئسه شدم ریزش مو هم دارم ،۵۳ یالا هستم

          1. سلام و وقت بخیر
            این مکمل برای شما مناسبه و میتونین مصرف کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *