Search
Close this search box.

کپسول ژلاتینی مولتی ویتال فور هر 50+

کپسول ژلاتینی نرم مولتی ویتال فور هر 50+ یوروویتال یک مولتی ویتامین مینرال کامل و مناسب برای حفظ سلامت زنان بالای 50 سال است.

موارد مصرف

مولتی‌ویتامین مینرال کامل، مناسب برای بانوان بالای 50 سال

  • حاوی تمامی ویتامین‌های گروه B جهت افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی
  • کلسیم و ویتامین D کافی برای حفظ تراکم استخوانی و پیشگیری از پوکی استخوان
  • کمک به تنظیم قند خون و حفظ عملکرد طبیعی غده تیروئید
  • جلوگیری از فرآیند پیری پوست و ریزش مو
  • تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها

جدول ترکیبات

روش مصرف

روزانه 1 عدد کپسول همراه با وعده غذایی و آب کافی مصرف شود.

مشخصات محصول

مولتی ویتامین زنان بالای 50 سال حاوی 30 عدد کپسول ژلاتینی نرم است.

توضیحات

با افزایش سن به‌دلایل کاهش جذب، افزایش دفع، مصرف داروها و روند طبیعی پیری نیاز به برخی از ریز مغذی‌ها افزایش می‌یابد. در این شرایط دریافت یک مولتی‌ویتامین مینرال کامل به جبران این کمبودها و رفع نیاز افراد کمک می‌کند. کپسول ژلاتینی نرم مولتی ویتال فور هر 50+ یوروویتال یک مولتی‌ویتامین مینرال کامل و مناسب برای حفظ سلامت زنان بالای 50 سال است.

افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی:

کپسول مولتی ویتال حاوی مقادیر مناسبی از ویتامین‌های گروه B و ویتامین C است که باعث افزایش سطح انرژی در بدن شده و ضعف و خستگی را کاهش می‌دهد. این ویتامین‌ها به‌ویژه B1، B6 و B12 برای عملکرد طبیعی سیستم عصبی نیز ضروری هستند و به تقویت حافظه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات عصبی کمک می‌کنند.

حفظ سلامت استخوان‌ها و عضلات:

افزایش سن و شروع یائسگی، زنان را در معرض خطر بالایی برای ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌دهد. مصرف مکمل‌های کلسیم و ویتامین D برای حفظ تراکم استخوانی و پیشگیری از پوکی استخوان ضروری است. همچنین گرفتگی‌های عضلانی که از اختلالات شایع دوران میانسالی هستند با دریافت مکمل‌های حاوی منیزیم برطرف می‌شوند.

تقویت سیستم ایمنی:

دریافت کافی ریز مغذی‌ها برای حفظ عملکرد طبیعی سلول‌های ایمنی ضروری است. وجود زینک، سلنیوم و ویتامین‌های A، E و C در این مکمل به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها کمک می‌کند.

تنظیم قند خون:

کرومیوم یکی از عناصر مهم جهت افزایش حساسیت به انسولین و تنظیم قند خون است. دریافت مقادیر کافی از این عنصر نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به دیابت و همچنین کنترل دیابت در بیماران بر عهده دارد.

جلوگیری از فرآیند پیری پوست و ریزش مو:

زینک و سلنیوم و ویتامین‌های آنتی‌اکسیدانی E و C باعث آهسته کردن فرآیند پیری پوست می‌شوند. دریافت مقادیر کافی از ویتامین‌های B در کنار زینک نیز از ریزش مو و شکنندگی ناخن‌ها جلوگیری می‌کند.

حفظ سلامت غده تیروئید:

اختلالات تیروئیدی از شایع‌ترین اختلالات به‌ویژه در میان زنان ایرانی است. دریافت ید و سلنیوم کافی برای حفظ سلامت و عملکرد طبیعی غده تیروئید از جمله تنظیم متابولیسم و سلامت سیستم عصبی ضروری می‌باشد.

تداخلات دارویی

در صورت مصرف داروهای دیگر، فاصله زمانی حداقل 2 ساعته را با این مکمل قرار دهید.

موارد منع مصرف

در صورت ابتلا به مشکلات کلیوی با پزشک خود مشورت نمایید.

محصولات جدید

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *